有关新的留言系统

大家好,由于我换了新的留言系统,所以当要留言时请按文章的标题,新的留言系统就会出现在文章下面,然后再留言就行了~谢谢大家。^^

2009年10月6日星期二

You Can Let Go Now,Daddy

本来说好今天会写之前答应的博文,
不好意思,朋友们,今天不是很想写,
因为感觉还没有回来……
但是,我却想写另一篇博文。

今天无意中在facebook看到一短片,
听着这首歌,写着博文,
眼泪悄悄地流下来了,
谢谢你,爸爸!
谢谢你陪我走过那一段人生路。

若没有你的陪伴,我的人生是空白的。
虽然前路茫茫,我有一点害怕,
但是我想说,爸,我很好,我一个人也会活得好好的。
爸爸,从今以后请你为你自己而活好吗?
我已经长大了,前面的路再怎么困难,
我都会好好地走下去,哪怕是一个人也好……

附上歌词,有兴趣的人,请点击下面的链接,或上youtube搜寻

Wind blowin’ on my face
Sidewalk flyin’ beneath my bike
A five year-old’s first taste
Of what freedom’s really like
He was runnin’ right beside me
His hand holdin’ on the seat
I took a deep breath and hollered
As I headed for the street


You can let go now, Daddy
You can let go
Oh, I think I’m ready
To do this on my own
It’s still a little bit scary
But I want you to know
I’ll be ok now, Daddy
You can let go


I was standin’ at the altar
Between the two loves of my life
To one I’ve been a daughter
To one I soon would be a wife
When the preacher asked,
‘Who gives this woman?’
Daddy’s eyes filled up with tears
He kept holdin’ tightly to my arm
‘Till I whispered in his ear


You can let go now, Daddy
You can let go
Oh, I think I’m ready
To do this on my own
It still feels a little bit scary
But I want you to know
I’ll be ok now, Daddy
You can let go


It was killin’ me to see
The strongest man I ever knew
Wastin’ away to nothin’
In that hospital room
‘You know he’s only hangin’ on for you’
That’s what the night nurse said
My voice and heart were breakin’
As I crawled up in his bed, and said

You can let go now, Daddy
You can let go
Your little girl is ready
To do this on my own
It’s gonna be a little bit scary
But I want you to know
I’ll be ok now, Daddy
You can let go
You can let go

************************************************************************


5 个留言:

利端 说...

好久没有来拜访了。。。。不过,这篇,好像应该印大大张,给你爸看。他一定很感动。。。呵呵。

單眼皮男孩 说...

好孝順的女兒...乖..你爸爸看了也會淚眼汪汪吧

♥ Miss .Sayaka 说...

很有意思的歌词=)
话说只要我听到有关亲情的歌都会掉泪= =

♥ Clara 说...

之前去生活營聽了1個講座
也是聽到很有感觸
那個是關於母愛的 :)

惜福 感恩

云舒柔 说...

利端:
欢迎啊~^^你失踪很久了也。

哈哈……爸爸不会看英文的。=P然后我也不敢~嘻嘻……rfrfrf

单眼皮男孩:
不要酱夸我,我会飞起来的。^^

晓夜:
嗯,我很喜欢他的歌词,
我也会~因为很感动!

clara:
嗯……所以我们更要珍惜我们现在所拥有的。惜福 感恩。^^

发表评论

发表评论

Related Posts with Thumbnails